The Wild and Free Hedgehogs
Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Keywords

Latest topics
» MCT FOR AUGUST
Sun May 01, 2016 6:10 am by Ladykristi

» MCT for July
Tue Jul 31, 2012 6:29 pm by .rh.

» GIF PARTY EVERYONE
Fri Jul 06, 2012 10:24 am by dietcokelover:)

» Anime and Manga Club
Thu Jul 05, 2012 7:38 pm by Ladybugheart

» MCT for June~
Thu Jul 05, 2012 7:16 pm by meerkat2020

» The Googles Club
Fri Jun 29, 2012 8:49 pm by ChristianGirl

» MCT for MAY
Sun Jun 10, 2012 11:36 pm by meerkat2020

» the april mct
Fri May 11, 2012 7:12 am by Ladykristi

» March MCT c:
Mon Apr 09, 2012 1:14 am by meerkat2020

November 2017
MonTueWedThuFriSatSun
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Calendar Calendar

Affiliates
free forum


MCT FOR AUGUST

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

MCT FOR AUGUST

Post by meerkat2020 on Fri Aug 10, 2012 1:43 pm

well. august really is the sunday of summer TT.TT
go ahead and post

_________________
ain't no party like a timelord party because a timelord party is not bound by typical temporal parameters and thus don't stop
avatar
meerkat2020
Admin

Female Posts : 357
Join date : 2011-08-03
Age : 19
Location : lounging on your bed with rose petals surrounding me ohonhonhon

http://sockmonkeyheroes.tumblr.com/

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by .rh. on Fri Mar 15, 2013 12:23 am

LOL NECROPOST

.rh.
Hedgehog

Male Posts : 55
Join date : 2011-10-19
Age : 21
Location : in my corner of seclusion playing mario kart

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by Ladykristi on Sat Oct 19, 2013 4:51 am

lmao whaaaaaaaaaaaaaaat
avatar
Ladykristi
Hedgehog

Female Posts : 310
Join date : 2011-11-23
Age : 20

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by .rh. on Wed May 28, 2014 7:31 pm

^is it bad that i don't remember who you are on wi? ;-;

yee first (and inb4 only) post of 2014. idk what randomly reminded me of this site but whatever.

.rh.
Hedgehog

Male Posts : 55
Join date : 2011-10-19
Age : 21
Location : in my corner of seclusion playing mario kart

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by Ladykristi on Thu May 29, 2014 12:10 am

its ok i don't think i got to talk to you much heh

yeah apparently i still get emails whenever someone posts here...
avatar
Ladykristi
Hedgehog

Female Posts : 310
Join date : 2011-11-23
Age : 20

Back to top Go down

RE: MCT FOR AUGUST BECAUSE IT'S TOTALLY STILL AUGUST

Post by .rh. on Fri May 30, 2014 11:51 pm

yeah i found your wi account of the same name. i honestly can't say i remember seeing you on the dct very often. which is weird because i didn't go inactive until well after shifra got banned.
FIRE EMBLEM THO.

there's a setting somewhere that lets you turn off email notifications iirc. i never get them.

.rh.
Hedgehog

Male Posts : 55
Join date : 2011-10-19
Age : 21
Location : in my corner of seclusion playing mario kart

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by Ladykristi on Mon Jun 02, 2014 4:46 pm

hmm... i may not have been on at the same time as you..? idk, i was pretty active for a while.......
OH YES......I LOVE FIRE EMBLEM

oh
idk i kind of like knowing if someone's said something on here tho... i may shut it off tho
avatar
Ladykristi
Hedgehog

Female Posts : 310
Join date : 2011-11-23
Age : 20

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by .rh. on Wed Jun 04, 2014 10:16 pm

i was active from the very end of 2010 through the middle of 2012
i was freaking obSESSED with fe awakening when i got it. my main playthrough (only normal+casual) has nearly 400 hours on it, 99999 renown (about 53k being from hiring mist over and over again) and i've maxed every character with the limit breaker skill from rogues and redeemers 3. i'm working on buying enough stat boosters to max the 20 einherjar that i have (17 from dlc including katarina from apotheosis, 3 from spotpass) so i don't have to actually train them and... uh... "ruin their purity"...
then i've got a hard+classic playthrough i've been working on. i maxed chrom and sumia expecting to get lucina maxed too but it didn't work that way because apparently it only works for the other 12 children. and i accidentally made her inherit renewal from sumia instead of galeforce. >.>

i don't check my email often enough for it to be of use anyways lol. i turned it off the day i joined iirc.

.rh.
Hedgehog

Male Posts : 55
Join date : 2011-10-19
Age : 21
Location : in my corner of seclusion playing mario kart

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by Ladykristi on Wed Jun 04, 2014 10:39 pm

hmm.... i think that's about when i was active too but i can't remember, any time before last year and now seems like a blur lol
i'M SO OBSESSED WITH IT I LOVE IT SO MUCH... geez that's a lot wow.. i've still yet to max out my units, mostly because i don't have the patience to level them all up lol.... but geez man that's a lot of work, that's really cool.
also i should try that, that's a good idea. i haven't even touched classic mode yet, and i have a hard+casual one but i barely touch it lol im such a weenie..

i honestly would have forgotten that my email even existed if i didn't have my phone set to go off everytime i get an email... it's actually really nice that it does that..
avatar
Ladykristi
Hedgehog

Female Posts : 310
Join date : 2011-11-23
Age : 20

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by .rh. on Wed Jun 04, 2014 11:17 pm

idk why i stopped being active tho. i did recognize your name i just really couldn't remember who you were for some reason. >.<
the story is freaking amazing. and i really like the support conversations and the parent/child conversations in the future past dlc. my characters are only really all maxed because i had nothing better to do at school lol. i tried lunatic mode a couple of times but couldn't even make it past the prologue *-*

i never get any emails because i never give my email address to anyone haha. everything is either spam or forum notifications.

.rh.
Hedgehog

Male Posts : 55
Join date : 2011-10-19
Age : 21
Location : in my corner of seclusion playing mario kart

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by Ladykristi on Fri Jun 06, 2014 7:14 pm

ohhh lol yeah that's ok
it really is, my favorite part of the whole thing is the supports and the story honestly. the future past made me cry a lot lol.. also you can use your 3ds at school??? and yeah i've heard lunatic is really insane lol

mine is about the same but sometimes i'll get important announcements and stuff from nintendo or something so i check it every nwo and then
avatar
Ladykristi
Hedgehog

Female Posts : 310
Join date : 2011-11-23
Age : 20

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by .rh. on Mon Jun 09, 2014 12:46 am

i really like the regalia tome animations too. valflame is freaking awesome. *-* yeah. after i finished maxing all the characters i pretty much only took my 3ds to school for streetpass tags lol. i've tagged this one guy at my school 149 times. i've got over 1000 of those stupid puzzle swap piece things too haha. what character pairings did you do on your game?

my school email actually gets more emails than my main account ._.

.rh.
Hedgehog

Male Posts : 55
Join date : 2011-10-19
Age : 21
Location : in my corner of seclusion playing mario kart

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by Ladykristi on Fri Jun 13, 2014 10:52 pm

omg yeah i love those.. i didn't even know you could tag the same person more than once geez lol... ive only tagged like one person lol.. i usually change it up every time unless i find some i really like, like i did frederick and sumia this time and i realized i really like that so i'm probably gonna keep putting them together... and i always pair up with chrom lol what about you??

omg really??
avatar
Ladykristi
Hedgehog

Female Posts : 310
Join date : 2011-11-23
Age : 20

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by .rh. on Tue Jun 17, 2014 3:27 am

i've got over 700 tags over the past 2 school years lol. i've got lissa/frederick, sully/stahl, maribelle/ricken, panne/lon'qu, nowi/gregor, cordelia/libra, olivia/donnel, cherche/virion, tharja/henry, noire/owain, nah/gerome, cynthia/brady, kjelle/laurent, morgan/yarne, sumia/chrom, lucina/inigo, and miriel/mmu. i changed a few on my second playthrough tho, like lucina/mmu. and i have a third that i did fmu/chrom just to see the story changes. i love donnel and olivia's support convos ^^

for the past year, yeah. not anymore tho since the school deleted the account.

.rh.
Hedgehog

Male Posts : 55
Join date : 2011-10-19
Age : 21
Location : in my corner of seclusion playing mario kart

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by Ladykristi on Wed Jun 18, 2014 3:12 am

dang. we can't use our electronics in school so... oooh, i have lucina/inigo, and i did panne/lon'qu and nowi/gregor in my first play through hehe... i haven't had any of the others, ill have to try some of them tho. and ill check out donnel and olivia's supports, i never thought about it but it does sound like it'd be cute. i haven't picked a favorite support convo yet, but i happen to really like the sully/gaius, lucina/inigo, chrom/fmu, and frederick/sumia convos

ohh i see
avatar
Ladykristi
Hedgehog

Female Posts : 310
Join date : 2011-11-23
Age : 20

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by .rh. on Wed Jun 18, 2014 5:23 pm

noire/owain is really great haha. cynthia/brady and cordelia/libra were pretty good too. i actually left gaius unmarried in both of my playthroughs. idk i just never really cared much for him.
i hate how kellam's only good ending is if he marries fmu. poor guy. ;-;
i actually really want to try unlocking all of the s-rank support convos but blehhhhhhhh it'd take just soooo loooooong.

.rh.
Hedgehog

Male Posts : 55
Join date : 2011-10-19
Age : 21
Location : in my corner of seclusion playing mario kart

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by Ladykristi on Mon Jun 23, 2014 12:27 am

i haven't tried any of those either lol.......i should try those. and really? gaius is one of my favorites hehe
i know right? in my first play through i actually forgot i had to talk to him when he first shows up, and he finally said something after several turns and i felt sooo bad lol
yeah i feel the same way ugh
avatar
Ladykristi
Hedgehog

Female Posts : 310
Join date : 2011-11-23
Age : 20

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by .rh. on Fri Jun 27, 2014 2:03 am

iunno. i don't care too much for any of his pairings. panne/gaius has an alright ending i guess. i ended up making him a trickster in the end instead of an assassin.
i was lucky enough that i sent chrom in his direction and noticed the 'talk!' bubble pop up over him in the second turn lol. otherwise i probably woulda missed him. it was actually his birthday 3 or 4 days ago. o:
i've got all the a-rank convos done when i was maxing all the characters besides fmu and m morgan. the one main thing that demotivates me from doing it is knowing i'll have to save emmeryn twice to get her support convos =.=

.rh.
Hedgehog

Male Posts : 55
Join date : 2011-10-19
Age : 21
Location : in my corner of seclusion playing mario kart

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by Ladykristi on Sun Jun 29, 2014 2:20 am

really? i liked him with olivia... i put him with sully too and it was amusing, but i didn't really like the ending much... i always make him an assassin
i killed him the first time lol... i must have missed it, i've been so busy lately
wow... eugh i haven't saved emmeryn yet, i'm trying to get olivia's staff level to a so i can automatically use a rescue heh
avatar
Ladykristi
Hedgehog

Female Posts : 310
Join date : 2011-11-23
Age : 20

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by .rh. on Tue Jul 08, 2014 7:39 pm

i can't say i remember either of those support convos. i'll have to read through them later. i did run him through assassin so he'd get lethality.
i killed tharja on my first runthrough. that's really what made me restart because i'd seen her before playing and was like "uh.. oops think i was supposed to talk to her like i did to gaius.. o.o"
the mission to save emmeryn is actually a "defeat commander" type mission. i haven't actually tried it myself, but i think an easy way to beat it would be to get aversa (with shadowgift) and another flyer to have really high skill and magic stats and the galeforce ability, pair them up, go towards the commander with aversa, activate her galeforce, switch to the other person, go closer to the commander, activate that person's galeforce, switch back to aversa, get even closer to the commander, and then using a mire tome to kill him. if it works out like i think it would, it should make the mission finishable in just one turn. but yeah i'm not totally sure if that'd put you in range. high skill is needed since mire has like a 50% accuracy.

.rh.
Hedgehog

Male Posts : 55
Join date : 2011-10-19
Age : 21
Location : in my corner of seclusion playing mario kart

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by Ladykristi on Mon Jul 14, 2014 5:38 am

yeah they're pretty good. i honestly didn't really read up on skills until like my last playthrough lol...
omg......i never killed tharja, i almost did tho.
that's a good strategy... i did finally beat it tho. i found out that getting olivia's staff level higher didn't help, and i needed to instead raise her magic. but i didn't have the patience so i just rescued emmeryn two times and sent in like a wave of the rest of the army until i got to the commander... i had to retry like 93892 times though lol
avatar
Ladykristi
Hedgehog

Female Posts : 310
Join date : 2011-11-23
Age : 20

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by .rh. on Mon Jul 14, 2014 9:20 pm

i trained all of my characters through all of their classes and then just kinda chose the skills that seemed best. i ended up giving my avatar lethality, lifetaker, renewal, counter, and limit breaker. i wanted galeforce so bad but female only =.='
the time i killed tharja, i think libra ended up dying too. so yeah that chapter went really well.
yeah that chapter is just so freaking hard. i'm.. uh.. really looking forward to doing it on my hard/classic runthrough... :'D

.rh.
Hedgehog

Male Posts : 55
Join date : 2011-10-19
Age : 21
Location : in my corner of seclusion playing mario kart

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by Ladykristi on Fri Jul 18, 2014 12:33 am

oh wow that's a lot of work lol... but those are some good skills..at least the ones i recognize hehe
nice going lol
yeah, and im on normal/casual mode...... oh wow good luck with that lol
the other night i tried to recruit yen'fay and i only had like 5 more enemies to defeat and then all of the sudden chrom died, which made me really angry because he never dies, so i had to start all over.......
avatar
Ladykristi
Hedgehog

Female Posts : 310
Join date : 2011-11-23
Age : 20

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by .rh. on Thu Aug 07, 2014 7:39 pm

training on normal/casual is super easy once you have reeking boxes and paralogue 22 done. takes 4-5 runs to get an advanced class to level 20.
at least my characters will be super overpowered this time thanks to dlc. :'D
i hardly ever have any of my units die, but when one does, 80% of the time it's my player character. like wow guys stop mobbing me ;-;

.rh.
Hedgehog

Male Posts : 55
Join date : 2011-10-19
Age : 21
Location : in my corner of seclusion playing mario kart

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by Ladykristi on Sun Aug 10, 2014 3:23 pm

woah really? nice
oooh yeah that's good
yeah same... i usually try to send other units ahead of me if it's a difficult, cuz i'm always paired up with chrom and if one of us dies...then y'know...game over.
avatar
Ladykristi
Hedgehog

Female Posts : 310
Join date : 2011-11-23
Age : 20

Back to top Go down

Re: MCT FOR AUGUST

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum